Strony

sobota, 26 września 2015

Classy Girl. !!!.

Piszę dziś do was prosto z łóżka. Mamy sobotnie popołudnie,  ja niedawno wróciłam z małych polowań w "Lumpku" i teraz odpoczywam. Ostatnich parę dni byłam chora, miałam grypę, a może tylko byłam przeziębiona, nie wiem... Sama postawiłam sobie diagnozę i sama się leczyłam. Ogólnie dla mnie trochę wyznacznikiem dorosłości jest sposób w jaki przechodzimy różne choroby, W czasach szkolnych najczęściej zostawało się  w łóżku, cały dzień leniuchowało i wtedy sprawiało nam to ogromną frajdę. Teraz leżąc w łóżku cały dzień i oglądając te ogłupiające paradokumentalne programy w telewizji byłam wykończona. Leżenie doprowadzało mnie do nerwicy! Ale zamiast grzecznie leżeć w łóżku,jednego wieczora czując się odrobinę lepiej wyruszyłam z Dawidem w miasto. Zakończyło się to u mnie stanem podgorączkowym i nieprzespaną nocą. 
W środę miałam bardzo szczególny dzień. Prowadziłam Pokaz Makijażu w Internacie gdzie mieszka moja siostra. Opowiadałam o kosmetykach i zrobiłam makijaż jednej chętnej dziewczynie. Na niej pokazywałam przykładowy makijaż do szkoły, mówiłam o błędach w makijażu i o różnych trikach, które warto stosować na co dzień. Ogromnie się stresowałam i na początku miałam lodowate dłonie i trzęsły mi się ręce, ale potem uspokoiłam się i doprowadziłam makijaż do końca, Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Niestety byłam tak zaabsorbowana moim małym sukcesem, że zapomniałam zrobić zdjęcie mojej modelce. Ale prawdopodobnie dziewczyna sama zrobiła sobie zdjęcie i mam nadzieje że mi je przekaże i pozwoli mi je wam pokazać . 

A teraz trochę na temat mojej stylizacji. Jedna z moich ulubionych stylizacji. Jak już mówiłam jestem mega fanką koszul, kocham koszule pod każdym względem. 
W stylizacji mam na sobie: 
Jeansy Cropp
Koszula Stradivarius
Buty Converse 
Ramoneska Reserved
Reszta rzeczy nie jest markowa, kupiłam w lokalnych sklepach. 








2 komentarze:

  1. Futerko jest świetne! Cała stylizacja mi sie podoba, moje kolory :)

    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyświetlenia.

Obserwatorzy