Strony

poniedziałek, 12 września 2016

NEW YORK FASHION WEEK!!! Pokazy Kanye West "Yeezy Season 4" i Tommy Hifiger ////[CZĘŚĆ 1]

Nowojorski tydzień mody już się zaczął, a mnie tam znowu nie ma. Od dawna marzyłam o podróży do NYC ale póki co nie mam ani możliwości ani zasobów pieniężnych na taki wyjazd. To jednak nie powstrzymuje mnie przed obserwowaniem świata mody z Polski! Jestem na bieżąco z pokazami największych domów mody i specjalnie dla was opiszę dziś najciekawsze (według mnie :)) pokazy.

Dodatkowo powiem wam newsa, o którym mogliście nie słyszeć, aleee... Steve Jobs nie jest już najbogatszym człowiekiem na świecie, spadł ona na miejsce drugie, a na szczycie podium stanął założyciel ZARY!!!!



Ale przejdźmy do sedna! 

Pierwszy pokaz jaki mnie zachwycił to Yeezy Season 4  Kanyego Westa, czyli żona znanej Kim Kardashian! 
Kayne nie zaskoczył jeśli chodzi o stylistykę swoich kreacji. To przede wszystkim stroje w kolorach nude, czerń i biel i khakiw dopasowanych fasonach. Oczywiście cala rodzina Kardashian-West była ubrana w stroje z najnowszej kolekcji. Oni zawsze silną ekipą reklamują najnowsze kreacje Westa! Cały pokaz odbył się na świeżym powietrzu na Roosvelt Island. Wybieg miał kształt trójkąta, po nim chodziła część modelek,a pośrodku parku niczym posągi stała reszta modelek (niektóre też mdlały ;)). Po pokazie można było kupić koszulki z napisem Season 4 za jedyne 75$ :)

Ubrania Kayne trafiają w punkt jeśli chodzi o mój gust. Zresztą sami zobaczcie te ubrania i dajcie znać czy podobają się wam one!!!


Roosvelt Island, wybieg








Kolejny pokaz jaki mnie zachwycił to Tommy Hilfiger  przede wszystkim atmosferą jaka tam panowała. Całe show odbyło się w zbudowanym specjalnie na potrzeby pokazu wesołym miasteczku! Pokaz Tommiego to tylko część tego wielkiego show. 
Po pokazie można było skorzystać z wielu atrakcji. Zresztą zobaczcie sami jak wyglądało to show.





A jeśli chodzi o kolekcję to spodobały mi się najbardziej zakolanówki połączone z prostymi krótkimi spódniczkami, lub grubymi długimi swetrami. Zakochałam się w tej kolekcji. Już wiem co znajdzie się w mojej szafie tej jesieni! 









W następnej części pokaże wam moje ulubione street style'owe stylizacje z NYFW 2o16!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy