Strony

czwartek, 30 stycznia 2014

Mini postanowienie

Długo rozmyślałam co zrobiłam w roku 2013 a co chciałabym osiągnąć w roku 2014. To co osiągnęłam najważniejszego w ubiegłym roku minęło, a w bieżącym roku chciałabym osiągnąć sukces w trzech krokach.
Chcę udoskonalić swoje ciało, a co za tym idzie, także duszę.
Krok 1. Regularnie ćwiczyć z programem Ewy Chodakowskiej
Krok 2. Ubierać się bardziej kobieco, nosić więcej sukienek, spódniczek. I zamiast trampek nosić szpilki, botki, balerinki.
Krok 3. Po osiągnięciu obu celów powyżej chcę przefarbować sobie włosy na blond.


To wszystko co chciałabym osiągnąć w tym roku. Trzymajcie za mnie kciuki . <3




3 komentarze:

  1. Akurat programy Chodakowskiej strasznie mnie nudzą .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie treningi cie ciekawią. może mi się także spodobają? jestem otwarta na propozycje :3

      Usuń
  2. Hej super blog! Powodzenia we wszystkich postanowieniach.
    Oraz udanych ćwiczeń!

    Zapraszam również do mojego, nie pożałujecie :3
    abnormally-happily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyświetlenia.

Obserwatorzy