Strony

czwartek, 1 września 2016

Look at my style!


Cześć i czołem!

Dzisiaj mamy pierwszy dzień roku szkolnego. Wakacje minęły zanim zdążyliśmy się obejrzeć.Dla mnie te wakacje były jednymi z najlepszych w życiu, bo po raz pierwszy byłam nad morzem sama z moim chłopakiem. Wakacje udało nam się sfinansować osobiście dzięki czemu taka niezależność smakuje jeszcze lepiej! Wcześniej wyjeżdżałam jedynie z rodzicami lub na kolonie. Dopiero w tym roku udało mi się wyrwać samej.
W te wakacje naładowałam swoje baterie i mam już energię na kolejny rok aż do kolejnych wakacji.
Sesja jaką dla was przygotowałam jest trochę inna  niż wszystkie bo zdjęcia zostały zrobione przez nową fotograf. Znalazłam ją gdzieś w czeluściach facebook'a i jej profil mnie zainspirował. Na efekty mojej sesji musiałam czekać trochę dłużej niż czekam zazwyczaj, prawie tydzień. Ale obróbka zdjęć bardzo mi się spodobała, a kolorystyka zdjęć mnie idealnie oddaje klimat tego dnia.
 Zapraszam was na jej stronę >Klaudia Klem Fotografia<.

Jeśli obserwujecie mnie od jakiegoś czasu powoli poznajecie mój styl. Wiecie że rzadko noszę szpiki, jestem raczej zwolenniczką trampek. Nie noszę zwiewnych sukienek i drobnej biżuterii. W ogóle rzadko noszę biżuterię, jedynie zegarek.
Jeśli podoba wam się mój styl, zapraszam was do obserwowania mnie tutaj i na mojej stronie na FB.
Co mam na sobie?
Szary sznurowany top: Cropp
Szare spodnie: Stradivarius
Zielona narzutka: Reserved
Buty: DeeZee.pl














2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To płynna pomadka Golden Rose nr. 5. Polecam. Trzyma się dłuuugo, wytrzymuje napoje i nietłuste jedzenie :)

      Usuń

Wyświetlenia.

Obserwatorzy