Strony

czwartek, 22 sierpnia 2013

Prawo Jazdy

Jakiś czas temu postanowiłam zrobić sobie prawo jazdy. Jestem już pełnoletnia i chciałabym się uzależnić a nie ciągle prosić rodziców by podwieźli mnie tu czy tam.
We wtorek zaczęłam pierwsze jazdy, na razie nie uszkodziłam auta ani nikogo innego.

Tak to w sumie nic u mnie ciekawego się nie dzieje...
Nie mam co w sumie pisać.
Jedyne co mogę dodać to to że dokładnie 2 września zaczynam treningi z Ewą Chodakowską.
Ostatnio chciałam sprawdzić czy jej treningi są ciężkie i odpaliłam sobie jej 6-minutowe filmiki. Razem z siostrą rozłożyłyśmy maty, ubrałyśmy się sportowo i zaczęłyśmy pierwszy trening. O dziwo, spodobał nam się! Włączyłyśmy drugi potem trzeci i ... padłyśmy... Moja siostra od razu poszła się wykąpać, ja zaś jeszcze siadłam na rower stacjonarny i pedałowałam 10 minut. Tak więc takie 6 min.+6 min.+ 6 min.+10 min.=28 minut treningu. Jak dla mnie na sam początek to bardzo dobrze.

Znacie Ewę Chodakowską? Zobaczcie jej filmik.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy