Strony

środa, 16 września 2015

Trendy na jesień 2015. Część 2 URODA

Była moda, czas na urodę! Zaraz wam pokaże w co warto zainwestować tej jesieni i co warto mieć w swojej kosmetyczce!

1. Usta w ciemnych kolorach

Bordowe

Fioletowe

Granatowe

Czarne

Różnokolorowe usta to mój ulubieniec jeśli chodzi o trendy tej Jesieni! Sama posiadam w swojej kolekcji wiele pomadek, szczególnie fioletowych i czerwonych. Odcieni czerwieni mam od tych najjaśniejszych po te bordowe które kocham!!! Dla mnie ostatnio hitem stały się MATOWE pomadki! W drogeriach znajdziecie matowe pomadki jak i błyszczyki matujące. Zauroczyły mnie także granatowe pomadki matowe i nie tylko. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Nie mam pojęcia gdzie mogłabym się w nich pokazać. Nie wiem także gdzie można kupić takie pomadki, a na razie  z braku laku chcąc zobaczyć się w takiej pomadce, zamiast niej użyłam miękkiej granatowej kredki. Efekt zaskakujący, taka pomadka wygląda mega luksusowo. 
Do czerni jestem średnio przekonana... Podobają mi się takie pomadki u kogoś, ale sama uważam, że jestem na nie za blada i wyglądałabym jak VAMP. Chociaż taki trend podobno także powraca! 

M.A.C Diva Matte (Douglas) 86,0

M.A.C. Matte Royal (Douglas) 86,0

Revlon NY Scene (Douglas) 44,90

Inglot 27,0


Golden Rose 8,90

Mój osobisty ulubieniec. Nie dość, że na każdą kieszeń to dodatkowo trwała, ma pełne krycie i soczysty kolor! Mam osobiście numer 124 i 125 ponieważ jestem fanką fioletów. 



2. Mocne brwi



Trend mocnych brwi pozostał. Nic w tym temacie się nie zmieniło. Podkreślamy je henną, cieniami do brwi, kredkami, a nawet flamastrami. Brwi to już nie słabo widoczne przecinki, teraz muszą "robić" nasz makijaż, ale muszą wyglądać jak najnaturalniej. Ja kocham ten trend od samego początku. Sama używam cienia do brwi z woskiem do ich układania z Avonu i chyba nigdy go nie zamienię. 

NYX 54,90 (douglas.pl)


IsaDora 49,90 (douglas.pl)


Avon ok.20,0

Mój hit, mój kolor! Używam tylko cienia do brwi i tylko z tej firmy! Cień jest o niebo subtelniejszy niż kredka. Jedno mocniejsze przyciśnięcie kredki i efekt lalki Barbie gwarantowany. 
Cień lekko utrzymuje się na brwiach tak, że sprawia jakby były gęstsze, ale nie wyglądają sztucznie. Dodatkowo wosk przed nałożeniem kosmetyku układa je w taki kształt o jakim marzymy! 


3.Kreski na oczach


Teraz rysujemy kreski nie tylko na górnej powiece. Teraz szalejemy. Kreski kładziemy na górną i dolną powiekę i wcale nie muszą być w tym samym kolorze! Absolutnym hitem jest położenie na górną powiekę brązowego cienia a na dolną zrobienie kreski niebieską kredką. To optycznie otwiera oko, a gdy jeszcze rozetrzemy kreskę to makijaż oka staje się dominujący i właściwie cała uwaga skupia się tylko na nich. W tak pięknym makijażu oka nasz rozmówca nie będzie patrzył nigdzie indziej jedynie wprost w oczy!

4. Pocięte brwi


Nietypowy hit tego sezonu. Wiele nastolatek i wiele gwiazd ostatnio nacina w taki sposób swoje brwi. Robią jedną lub dwie prostopadłe kreski mniej więcej nachylone do brwi w kącie 45-40 st.
Ja chyba nie zdecydowałabym się na takie szaleństwo związane z brwiami, ponieważ nie jestem pewna czy ten hit długo się utrzyma. Dodatkowo niezbyt tęsknie za swoimi czasami nastoletnimi, bardziej czuję się studentką, dorosłą osobą, aniżeli nastolatką.

5. Czerwone jak cegła


Czerwone usta powinnam w sumie załączyć do nieśmiertelników, bo są wieczne od czasów Marylin Monroe, jednak zmieniają się one zawsze trochę w zależności od sezonu. W tym roku królują w kolorze cegły, czyli bardzo soczyste, lekko wpadające w pomarańcz. Hitem też jest cieniowanie na ustach. Na brzegi nakładamy ciemną konturówkę a wypełniamy usta czerwienią tak by kolory się zlewały. Drugim sposobem jest nałożenie czerwieni na usta najpierw od brzegów , a na sam środek ust różową pomadkę, rozcieramy kolory.




6. Mat, wszędzie MAT.

Teraz mamy modę na matowe. Matowe usta, paznokcie, cienie do powiek. Nie dodajemy już drobinek, nie lubimy połysku. Teraz liczy się mat.
Ja jestem ogromną fanką matu. ! Mam matujący lakier, mam matową pomadkę, matowe cienie. Mat jest bardzo GLAMOUR. 





Oto Urodowe Trendy na Jesień 2015. Zapraszam. 
Jeżeli uważacie, że zapomniałam o czymś to dajcie znać w komentarzach. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy