Strony

wtorek, 13 grudnia 2016

Christmas inspirations

Święta to ten czas w roku który ja kocham najbardziej!
Jestem zwariowana na punkcie świąt. Już od Mikołajek nastrajam się do nich. W pokoju rozwieszam światełka, w samochodzie słucham świątecznej muzyki, a na YouTubie oglądam same Vlogmas'y!
Marzy mi się po ciuchu, by samemu kiedyś nagrać jakiegoś Vlogmas'a! Ale kto wie? Może za rok!

Ja osobiście kocham Wigilie, chyba nawet bardziej niż Pierwszy i Drugi Dzień Świąt!
Ten dzień kojarzy mi się z totalnym chaosem! I może dlatego go tak kocham, bo ja sama jestem poniekąd chodzącym chaosem!
To ten dzień gdzie wspólnymi siłami z członkami rodziny staramy się poskładać wszystkie wigilijne potrawy w całość i jak najlepiej przygotować się do Wigilijnej Uczty w naszym domu.
Co roku Wigilie spędzamy w tym samym gronie. I mimo iż co roku spotykamy się w tym samym miejscu o podobnej porze to nigdy nie jest tak samo. 
Wigilia co roku jest niezwykła, inna, magiczna!

Dzisiaj specjalnie dla was przeszperałam Internet w poszukiwaniu świątecznych inspiracji. Znalazłam dla was masę dekoracji , ozdób świątecznych i prezentów!


Również wam życzę wesołych, rodzinnych i ciepłych Świąt Bożego Narodzenia!
Merry Christmas!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy