Strony

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Obiad u Dawida

Dziś byłam na rodzinnym obiedzie u Dawida. Bardzo fajnie się bawiłam, choć trochę dobijające było że mieliśmy bardzo mało prywatności. Do obiadu siedział u nas brat Dawida- Bartek i pokazywał nam jakieś filmiki na YouTube. A potem posiłek spożywaliśmy u Dawida w pokoju, w którym znajduje się duży stół.
A potem przyszedł czas na kawę, herbatę, następnie Młody grał w grę i tak oto nie mieliśmy dla siebie wcale czasu.
Dziś myślałam o ścięciu włosów na "boba". Taką fryzurę już miałam i bardzo mi się ona podoba jednak kiedy często mam kręcone włosy to nie wyglądało by to korzystnie i nie mogłabym ich wiązać w kucyk a tak jest mi najłatwiej kiedy jestem w szkole.
Oto kilka moich dzisiejszych fotek w upiętych włosach:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy