Strony

poniedziałek, 1 lipca 2013

Motywacja


Dziś w końcu odważyłam się wejść na wagę. I okazało się że schudłam 2 kilogramów. Jestem z siebie bardzo dumna. Moja waga nigdy nie przekroczyła jeszcze 50 kilogramów ale wiem że taką mam już budowę ciała, więcej nie urosnę a te kolejne kilogramy zbliżające mnie do 50 na wadze to jedynie niepotrzebny tłuszczyk zbierający się w okolicach moich bioder i brzucha. Teraz w wakacje mam zamiar więcej ćwiczyć, lepiej się odżywiać no i biegać. A to wszystko będę robiła z Dawidem. Już nie mogę się doczekać tych treningów.

W sobotę wyjeżdżam do Chorwacji na 12 dni. Przepraszam, ale nie będę miała tam raczej dostępu do Internetu. Wynagrodzę to wam jak wrócę, a wracam 18 lipca w moje urodziny .

Dążę do tego :



Kocham was <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy