Strony

niedziela, 30 czerwca 2013

Dawid

Zauważyliście że moje ostatnie wpisy ciągle kręcą się wokół Dawida? Przepraszam was bardzo, ale ten także taki będzie ponieważ od dzisiaj oficjalnie jesteśmy parą. Mam motylki w brzuchu i ogólnie super uczucie. Wiem, że przy Hubercie tego nie czułam, chyba wcale. To może dziwne i w ogóle ale to co czuję teraz do Dawida jest całkowicie inne niż to co kiedyś czułam do Huberta.
A do tego, Dawid całuję TAK namiętnie! O Matyldo! Mogłabym leżeć w jego objęciach całą noc.
Najbardziej kocham patrzeć w jego cudowne oczy, na jego słodkie zmarszczki jakie tworzą się na jego twarzy kiedy się do mnie uśmiecha, dotykać opuszkami palców jego szyi, włosów, karku, całować go po karku i na szyi.
Po prostu kiedy jestem z kim czuję że żyję. <3
Niesamowite uczucie!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy