Strony

niedziela, 14 lutego 2016

Valentine's Day 2016

Kochani, Walentynki już dzisiaj! Nie każdy z was na swoją drugą połówkę, ale myślę że takie święto jest nie tylko dla zakochanych, ale poprzez to święto możemy pokazać że kochamy swoich rodziców, rodzeństwo, dziadków, przyjaciół. Nie powinniśmy czuć się gorzej z tego powodu, że wciąż jesteśmy singlami! Ja parę lat temu kiedy jeszcze byłam w gimnazjum i nie miałam chłopaka, razem z koleżankami również singielkami zorganizowałyśmy "AntyWalentynki"! Same zrobiłyśmy dla siebie zaproszenia (ja swoje nawet zachowałam), zrobiłyśmy jedzenie (wszystko zawierało czosnek w ramach buntu przeciwko pocałunkom) i oglądałyśmy "Krwawe Walentynki". Takie byłyśmy zbuntowane! Taki bunt przechodziłam jeszcze wtedy kiedy chodziłam z poprzednim chłopakiem. Nie chciałam z nim obchodzić tego święta. 
Teraz z obecnym chłopakiem wyczekiwałam tego święta. Obchodziliśmy je z Dawidem już w piątek ze względu na to że dzisiaj jest w pracy. Byliśmy w restauracji, miło spędziliśmy czas, było na prawdę romantycznie!!! . Dostałam nawet kwiatki i czekoladki :) 
Kochane, musimy pamiętać żeby nie zwalać też całej roboty na naszych facetów. Przecież to nie jest tylko nasze święto. Jest to święto nas obu. Jako że wiedziałam że Dawid kupi na pewno mi jakieś kwiatki, to sama znalazłam dla nas idealną restaurację i uzgodniłam ją z nim. Dlatego spędziliśmy idealny wieczór. My, kobiety nie powinniśmy wyłącznie polegać na naszych mężczyznach. Mama cały czas przestrzega mnie, że nie wolno być zależnym od mężczyzny, szczególnie finansowo. Więc my kobiety musimy czasem wziąć sprawy w swoje ręce i działać, a nie oczekiwać, że wszystko na nas samo spadnie! Potem szybko rozczarowujemy się bo nasi faceci zapomnieli o kupnie kwiatów czy kolacji w to święto. Nie czekajmy na nic, same zabierzcie swojego faceta. Zaskoczcie go! 

Nie zapomniałam również o sesji w to święto. Mam dla was troszeczkę inną sesję niż poprzednie. Nie skupiam się tutaj na ubraniach, ale bardziej na klimacie tej sesji. Na romantycznym klimacie. Myślę, że taka koncepcja zdjęć wam się spodoba. Obiecuję na ociągać się z kolejną sesję. Mam nawet już nietypowy pomysł.














Zapraszam was również do obserwowania mnie na Instagramie i Facebooku!
Zajrzyjcie również na mojego Snapchata (mkurlapska) tam zobaczycie relację na bieżąco!
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy