Strony

piątek, 12 lutego 2016

Wiosenny MUST HAVE + Tricki jak uporządkować swoją szafę na wiosnę!

Zima powoli się kończy, co oznacza początek wiosennych porządków. Ja swoje porządki zaczęłam w szafie. Wyrzuciłam ubrania,których nie noszę. Jeśli nie byłam pewna czy pozbyć się pewnej rzeczy to pytałam sama siebie czy w ubiegłym roku założyłam ją chociaż raz. Jeśli odpowiedź brzmiała NIE to ubranie wyrzucałam. Chociaż niezupełnie wyrzucałam! Ubrania których nie noszę moja mama oddaje znajomej rodzinie. Warto oddać ubrania, których się nie nosi ludziom którzy mogą ich potrzebować i jeszcze pochodzić w nich parę ładnych lat! 
Ale wracając do tematu! Szafę odświeżyłam, wyrzuciłam nienoszone ubrania i teraz opustoszała szafa potrzebuje nowych ubrań! Nawet nie wiedziałam ilu rzeczy nie noszą a które trzymam.  Teraz mam 1 z 3 półek w szafce pustą! A wcześniej ledwie upychałam ubrania. :) .

Kochani! Wygospodarujcie swój czas i oczyśćcie swoje szafy!
Mam dla was parę rad jak oczyścić swoją szafę!
1. Wyjmij wszystkie ubrania i zmierz je! Te pasujące połóż na jadą stronę, a niepasujące włóż do uszykowanego worka. (Worek z niepasującymi ubraniami oddaj potrzebującym lub do kontenera!)
2. Ubrania podziel według uznania na grupy lub na sezony, lub jak ci pasuje. Ja dzielę swoje ubrania na sezon letni (same sukienki, krótkie spodenki i letnie bluzeczki) wszystkie spodnie, grube zimowe sweterki i ubrania "po domu".
3. Jeśli nie jesteś pewna czy powinnaś jakieś ubranie zostawić czy wyrzucić warto zadać sobie pytanie czy w ubiegłym roku założyłaś je chociaż raz. Jeśli nie, pozbądź się go!!!
4. Ubrania wyprasuj i poskładaj tak by było ci łatwo je wyciągać. Ja składam tak swoje ubrania bym była w stanie zobaczyć jedna z sześciu czarnych bluzek to ta którą chce dziś założyć :)
5. Teraz możesz już kupić kolejne ubrania by znowu twoja szafa pękała w szwach! :D



Uszykowałam dla was TOP 4 Wiosenne MUST HAVE, czyli 4 rzeczy, w które warto zainwestować tej wiosny!


1. Biała koszula!

Najlepiej oversizowa! Będzie ona idealnie pasowała do jeansów, jak i do spódniczki. W tym sezonie nie trzeba wcale wkładać koszuli do spodnie lub spódniczkę! Warto puścić koszulę luźno i pozwolić się jej ułożyć. Taka koszula to idealne tło do dodatków. Przy niej można zaszaleć. Można założyć wielką i ciężką biżuterię, ale również tą delikatną i kobiecą! Koszula sprawdzi się przy spodniach typu boyfriend, ale polecam zaszaleć z kolorowymi rurkami. Coraz popularniejsze stają się spodnie w odcieniu butelkowym, czyli ciemnozielone! Możemy je spotkać już w większości sklepów. 



Tu znajdziesz podobne koszule:
klik
klik
klik


2. Wiązane balerinki Kylie Jenner

Coś w czymś zakochałam się już jakiś czas temu i postanowiłam sobie zamówić jeszcze przed wiosną. Są to piękne balerinki na płaskiej (!!) podeszwie, które są wiązane sznureczkami wokół kostek. Istne cudeńka! Takie balerinki będą stawały się coraz popularniejsze latem. Ja jednak zakochałam się już w nich teraz zimą i pokaże je wam teraz!!!
Takie balerinki będą pasowały do wyżej wymienionej białej koszuli, ale właściwie do wszystkiego! Takie balerinki dodadzą każdej naszej stylizacji kobiecości,ale nie ograniczą naszych ruchów tak jak szpilki! :)


Tutaj znajdziesz podobne balerinki:
klik
klik
klik


3. Topy z odkrytymi ramionami

To jest coś czego poszukuje tej wiosny. Znalazłam nawet prosty czarny top w jednej z sieciówek, ale niestety cena mnie poraziła :). Postanowiłam jednak, że kupie sobie ją wkrótce i wtedy pokaże ją wam w stylizacji! Takie topy są bardzo romantyczne! Ona tak samo jak balerinki Kylie uromantyczniają każdą stylizację. Takie topy są bardzo zwiewne i idealnie pasują do materiałowych zwiewnych spodni, długich spódnic a nawet do krótkich spódniczek, ale tylko tych alla bandaże, czyli bardzo przylegające do ciała.
Kobiety z mniejszym biustem powinny wybrać taki top, który ma falbanki (jak na zdjęciu 1), co powiększa biust, albo przynajmniej go nie zmniejsza ;)

Tutaj znajdziesz takie topy:
klik
klik


4. Bluzka z sznurowaniem na dekolcie

Bardzo odważna kreacja. Do takiej bluzki nie potrzeba wielkiego dekoltu, a nawet jest on niewskazany! Bluzka mimo wielkich sznurowań nie jest bardzo wyzywająca. Musimy jednak pamiętać , żeby wybierać sznurowanie  takiej głębokości która odpowiada nam samym. Ja na przykład nie wybrałabym sznurowania do pępka, gdyż nie wyobrażam sobie siebie w tak odważnej kreacji,
Taka stylizacja z tą bluzką musi być jednak bardziej przemyślana. Bluzka jest dość odważna, dlatego reszta stylizacji musi być bardziej "grzeczna" :) . Najlepiej wtedy ubrać długie spodnie, bez żadnych wzorów. Biżuteria przy takiej stylizacji jest właściwie zbędna. Dekolt jest sam w sobie ozdobny! 

Tu znajdziesz podobne bluzki:

To by było wszystko na dziś. Mam nadzieję, że tej wiosny uporządkujecie swoje szafy, pozbędziecie się starych, nie używanych ubrań a przy okazji zrobicie coś dobrego oddając je potrzebującym! dajcie znać co sądzicie o MUST HAVE tej wiosny. Macie jakieś własny MUST HAVE, a może właśnie zainspirowaliście się i biegniecie do sklepu kupić sobie coś nowego? Piszcie!!!

Po więcej o mnie sięgajcie tutaj:


SNAPCHAT:  mkurlapska


PS. Jest was coraz więcej na fanpagu na facebooku, na Instagramie oraz na Snapchacie za co wam bardzo dziękuję! Staram się dodawać coraz więcej postów, zdjęć i nagrywać więcejna Snapie! Dziękuję kochani!!! <3




2 komentarze:

  1. Do mnie przemawia tylko biała koszula, bo pozostałe rzeczy są raczej sezonowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście że sezonowe! Ale nie oznacza to że nie warto zaryzykować :D. Ja nie lubię trzymać ubrań latami w szafie, stawiam na ciągłą zmianę. Coś wyrzucam, w zamian kupuję coś nowego, to daje mi poczucie że coś się zmienia!
      Nasi rodzice do wielu kwestii podchodzili w sposób "kupmy droższe, porządniejsze, posłuży nam na lata", teraz to mija. Przynajmniej mi.
      Ale przyznam szczerze że białe koszule także kocham najbardziej. <3

      Usuń

Wyświetlenia.

Obserwatorzy