Strony

czwartek, 10 września 2015

Trendy na jesień 2015. Część 1.2 MODA

Jako, że nie chciałam poprzedniego postu robić na całą stronę bloga, więc podzieliłam sobie dział z modą na dwie części. Siadajcie wygodnie na kanapie z kubkiem kakao w ręku i czytajcie dalej. 
MODA

5. Kozaki za kolano


Idealna opcja na jesienne ochłodzenie. Takie kozaki zazwyczaj nie są ocieplane dlatego nadają się nawet na cieplejsze dni do krótkiej spódniczki/sukienki. 
Takie kozaki odznaczają się tym że są bardzo dopasowane do nóg, wręcz obcisłe. Najczęściej robione w szpic i na szpilce. Ja osobiście jako łamaga od urodzenia, nie odważyłabym się na szpilki ani na jesienną pluchę, ani nawet w suche dni. Ale zakochałam się w tych na płaskiej podeszwie. Jestem nimi wręcz zauroczona. Występują one pod różnymi postaciami. Są zamszowe, a także z nieprzemakalnego materiału, płaskie, szpilki, na słupku. Do wyboru, do koloru. Kolory też są bardzo różne, ale królują przede wszystkim czarne, szare i brązowe. 

DeeZee.pl 189,0

Kazar 849,0


Zalando.pl "Zing" 469,0

Zalando.pl "R.Polański" 299.0

6. Kolor bordowy 


Temu kolorowi trzeba poświecić oddzielny podpunkt. Robi teraz duże zamieszanie w świecie mody, zarówno w ubraniach jak i w makijażu, np na ustach. Ostatnio nawet pojawił się na wybiegu MMC Studio Design (link)
MMC studio design <3

Sama zakochałam się w bordzie właśnie po tym pokazie, który był zaledwie pare dni temu. Na pokazie nie byłam, oglądałam relacje Jessici Mercedes. Bordo uznawałam tylko na ustach, a tu takie zaskoczenie. Szczególnie urzekły mnie "śliskie" kurteczki bordowe. No cudeńka!!! <3 
Tu nie pokaże wam gdzie możecie kupić bordo, ale zapewniam was, że jesienią ten kolor będzie królował w każdej sieciówce. 

7. Ogrodniczki

Ogrodniczki poznałyśmy już latem w wersji z krótkimi nogawkami, a teraz powracają jw wersji jesiennej. Najczęściej pojawiają się w kolorach jeansu, są też białe i czarne, ale pamiętajcie im niekonwencjonalne ogrodniczki znajdziecie tym lepiej dla wa. Ja polecam wam poszperać w second handach , tam możecie znaleźć prawdziwe perełki. Takie stare ogrodniczki możecie zmienić w mig, wystarczy na początek zwęzić nogawki, lub tylko nonszalancko podwinąć, dodać może parę ćwieków i naszywek. Naszywki też teraz stały się hitem. 

Levi's 469,0


TopShop 137,40 (na zalando.pl)

Stradivarius 139,90


8. Frędzle

Frędzle są już wszędzie. Na spódniczkach, sukienkach, bluzkach, butach, torebkach... mogłabym wymieniać w nieskończoność. Kocham frędzle. Można je kupić właściwie teraz w każdej sieciówce. Ja zakochałam się szczególnie w kurtkach z frędzlami na rękawach i na plecach. Zwariowałam na ich punkcie, ale teraz poluję na spódnicę z frędzlami. 

Stradivarius 69,90

DeeZee 97,30


Stradivarius 139,90

Reserved 89,99 

Oto moja lista Trendów na jesień 2015.
Ale nie zapominajcie, że macie własny gust, nie zmieniajcie całkowicie swojego stylu tylko dla nowych trendów. Możecie podpatrywać nowe trendy i się nimi inspirować. Najważniejsze to znaleźć własny styl. 

Opowiem wam o sytuacji związanej z modą, która kiedyś mi się zdarzyła. 
Pewnego dnia spieszyłam się na uczelnię, ale jak każda kobieta z rana nie miałam się w co ubrać. Przeszukiwałam szafę wiele razy, zmieniałam stroje chyba z trzy razy, ale w końcu ubrałam się tak jak chciałam. Popędziłam na uczelnie, ale i tak o mało się nie spóźniłam. Dojeżdżam samochodem więc nie mogę łamać przepisów.
Wbiegam na uczelnie a tam moja przyjaciółka gada z koleżanką i jakimś chłopakiem. 
Zapytała mnie dlaczego tak późno jestem, a ja ze śmiechem odparłam, że się ubierałam. 
I wtedy między mną a tym chłopakiem nawiązała się rozmowa 
Ja [J] , Chłopak [Ch]
[Ch] Ja też się dziś ubierałem i jakoś zdążyłem (Miał na sobie jeansy i t-shirt)
[J] (z uśmiechem na twarzy) Nie sztuką narzucić na siebie przypadkowe ubrania, sztuką jest się ubrać!
Zgodził się z moją opinią i pochwalił mój ubiór, co mi bardzo schlebiało. 

Tak więc pamiętajcie!
NIE SZTUKĄ JEST NARZUCIĆ NA SIEBIE PRZYPADKOWE UBRANIA, SZTUKĄ JEST SIĘ UBRAĆ. 

5 komentarzy:

  1. Bordo i kozaki za kolano to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie przedstawiłaś te jesienne trendy :) Kozaki za kolano jakoś mi nigdy nie pasowały niestety, ale kolor burgundowy jest stworzony dla mnie. Swoją drogą też podobają mi się te ubrania z MMC i ostatnio oglądałam ich ciuchy na stronie
    https://www.showroom.pl/marki/830,mmc i tak marzę i marzę o kamizelce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam również ubrania Tomasza Olejniczaka czyli TOMAMOTOMO

      Usuń
  3. Ja zdecydowanie uwielbiam wysokie kozaki, szare (bardzo podobne do tych, które prezentujesz na zdjęciu) i czarne zamszowe już mam.

    OdpowiedzUsuń

Wyświetlenia.

Obserwatorzy