Strony

wtorek, 9 czerwca 2015

Sesja (niefotograficzna)

Mam nadzieję, że chociaż trochę za mną tęsknicie i zastanawiacie się skąd moja nieobecność. Już wam się tłumaczę. Otóż JEST SESJA. Odkryłam Amerykę, nie? :)
Niestety mamy mnóstwo nauki jako Filologia gdyż w sesji mamy nie tylko zaliczenia, ale także PNJA (Praktyczna Nauka Języka Angielskiego), czyli wypowiedź ustna z całego roku. A żeby podejść do takiego egzaminu muszę mieć zaliczone 5 komponentów składających się na ten egzamin tj. writing, conversation, grammar, phonetics, general english. Jeśli owe przedmioty będę miała zaliczone na minimum 60% to jestem dopuszczona do PNJA. I na koniec danego roku nie uzyskuje oceny z danego przedmiotu tylko z połączenia PNJA i tych komponentów. 
Pogmatwane nieprawdaż?.
Rezultatem tego wszystkiego jest moja nieobecność tutaj, ale nie martwcie się. Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam na mój Instagram i Snapchat.

Link---> Instagram

Snapchat---> mkurlapska

A dla umilenia wam czasu oczekiwania na kolejne sesje które pojawią się zaraz po sesji, a może nawet uda mi się wyskoczyć w ciągu sesji dodaje dla was parę moich prywatnych zdjęć.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy