Strony

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Dzień dziecka

Witajcie,
To dziwne że piszę o dniu dziecka mając już 19 lat? Ani trochę!
Moi rodzice to wspaniali ludzie. Zawsze pamiętają o takich świętach jak dzień dziecka czy urodziny. Doceniam to, że zawsze starają się, żeby ten dzień był dla nas niezwykły.
Wczoraj rodzice zabrali mnie i moją siostrę na dzień pełen atrakcji.
Na początku pojechaliśmy do restauracji "Sphinx". Zjedliśmy bardzo pyszny obiad. Ja osobiście zjadłam zupę cebulową, którą szczerze polecam oraz Sharm'ę. Było pysznie i zabawnie. Moja rodzina jest pełna poczucia humoru. Następnie wybraliśmy się do kina na film "Milion sposobów jak zginąć na zachodzie". Uśmiałam się jak nigdy. Na koniec dnia pojechaliśmy na lody do McDonalda. Nawet na McDrive były długaśne kolejki, więc się trochę naczekaliśmy. Ten piękny dzień skończyliśmy u babci zajadając się truskawkami. Nie mam żadnych zdjęć, bo było tak świetnie, że nawet nie myślałam o robieniu ich.
Polecam wam ten super film, macie oto zwiastun.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy