Strony

środa, 3 lipca 2013

Jestem z siebie dumna

Mój ostatni związek napewno nie rozpadł się tylko z powodu pana H. ale też zapewne z mojego. Dlatego postanowiłam sobie że jak już znajdę się w nowym związku nie zepsuję tego moim zachowaniem i będę się starała z całych sił powstrzymywać negatywne emocje by nie wywoływać niepotrzebnych kłotni.
Przykład:
Chciałabym spędzać z Dawidem każdą wolną chwilę. Jednak on pracuje więc ma dla mnie najczęściej czas od 12 do 15. Dlatego dla mnie idealnie by było gdyby przyjeżdżał codziennie. On jednak w tym tygodniu będzie u mnie tylko co drugi dzień czyli był w poniedziałek, dziś i dopiero w piątek. W pozostałe dni chciałby poćwiczyć bo on stara się trzymać formę. Nie złoszczę się o to o niego bo nie chcę żeby on się na mnie denerwował.
Przykład drugi:
Dzisiaj Dawid mimo iż skończył pracę o 22.15 nie napisał aż do 23. Napisałam sms martwiąc się że pewnie znowu musiał zostać dłużej w pracy gdy on tymczasem o pojechał do swoich koleżanek do drugiego oddziału marketu w którym pracuje w odwiedziny. Lekko się zagotowałam z zazdrości ale napisałam mu żeby napisał jak już pogada z koleżankami przecież nie musi być ciągle na smyczy.

Narazie czynię postępy. Trzymajcie kciuki :*
<3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy