Strony

środa, 3 lipca 2013

Tak bardzo

Właśnie spędziłam kolejne przed południe z Dawidem. Była bardzo całuśnie. Dużo rozmawialiśmy, chociaż tak naprawdę to tylko on mówił. On mówi bardzo dużo, gdzie podobno to ja jestem gadułą a on przegadał mnie podwójnie.
Dziś wpada do nas kuzynka z chłopakiem za grilla. Ona normalnie mieszka w Szczecinie i tam studiuje. Dowiedziała się z Facebook'a że jestem z Dawidem i od razu zapytała się o wiek. Okazało się że Dawid jest od niej starszy o rok. Nie wiem jak to będzie, ale wiem że naprawdę rzuci mi parę niemiłych komentarzy na jego temat a potem dokładnie wypyta o wszystko na jego temat. To będzie ciężko strawny grill.
Dawid pomocy!
A teraz jeszcze mały gif zrobiony z naszych wspólnych zdjęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy