Strony

wtorek, 11 czerwca 2013

Przepraszam was, że dawno nie pisałam jednak mam jak sami wiecie bardzo dużo poprawek teraz a mianowicie przeklętą Matematykę i Fizykę. Ciężko jest to wszystko ogarnąć a do tego mieć jeszcze czas na codzienne wpisy...
Jak wiecie, pogoda staje się coraz piękniejsza i ja staram się korzystać z niej w 100% , dlatego jeżdżę codziennie do szkoły rowerkiem.
Właściwie to jeżdżę nim przez cały rok, nie jeździłam tylko w czasie największych mrozów bo bałam się bolesnego upadku.
Uważam, że jazda na rowerze jest bardzo korzystna dla naszego zdrowia i figury. Uwielbiam moment kiedy wsiadam na rower i pedałuje już i czuję jak tracę kolejne kilogramy. Mimo iż nie mam idealnie wyrzeźbionego brzucha to nogi jak sądzę mam niczego sobie XD.

Polecam wam przyjemne i pożyteczne jazdy na rowerze. Do mojej szkoły przyjeżdża jedynie około 7 osób na rowerze, a to strasznie mało!

Popatrzcie na piękne rowery <33

Oraz popatrzcie na to jak wyglądają moje nogi po regularnym jeżdżeniu około półtora roku na rowerze <33


I pamiętajcie!
Jazda na rowerze pomaga spalić kalorie i zaoszczędzić pieniądze, a jazda samochodem nie spala kalorii, a spala nasze oszczędności! 

{LOVE U}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy