Strony

piątek, 7 czerwca 2013

Brother

Macie rodzeństwo? Ja mam młodszą o cztery lata siostrę i o 12 lat starszego brata :) Mieszka on za granicą i wpadł na weekend w odwiedziny. Zobaczcie parę naszych fotek.

MICHAŁ <3






Wczoraj marudziłam na naszą pogodę i dziś zaskoczyła mnie i to bardzo pozytywnie :D
Wreszcie!\
Dziś u nas cudowna pogoda i trzymam kciuki by utrzymała się przez długi długi czas. Dziadek mój ma mały ogródek, zawsze ma tam świeże warzywa i niektóre owoce takie jak cudowne najpyszniejsze truskawki <33\Jeśli trochę popada i będzie dużo słoneczka to już za jakiś czas będę mogła delektować się prawdziwymi, ogródkowymi, nie pryskanymi truskaweczkami.

Dodam może jeszcze jakiś wpis dzisiaj wieczorem. 
Komentujcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy