Strony

czwartek, 6 czerwca 2013

Pogoda, która zwariowała

Ostatnimi dniami pogoda daje nam się we znaki. Pamiętacie jeszcze jak długa była tegoroczna zima. Trwała od połowy października aż do marca. To był już koszmar. Ciągły śnieg, zimno i to poranne sprawdzanie czy temperatura przekroczyła chociaż 0 stopni Celsjusza. Szybko po tym kiedy zima w końcu się skończyła nadeszło lato. Szybko temperatury podniosły się tak że przez parę dni chodziłam w krótkich spodenkach. A teraz pada. Można by sobie przypomnieć znaną w internecie piosenkę z ubiegłego roku:
All day, all night, all day, all night All day, all night, all day, all night . WHAT THE FUCK?!
Dla mnie taka pogoda jest podwójnie męcząca bo często łączy się z niskim ciśnieniem. Przez to sypiam codziennie po szkole po parę godzin bo jestem bardzo zmęczona. Mam raczej zły humor, jestem dobita i mam ochotę położyć się do łóżka i już nigdy nie wstać.

Dlatego siedzę już chyba z 30 minut tutaj i myślę o czym mogłabym napisać. Więc napisałam wam o tej pogodzie. Może jakieś pozytywne wrażenia?
Napiszcie jak wy się czujecie, :)







Komentujcie. {♪}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy