Strony

środa, 5 czerwca 2013

Top Model

No i właśnie skończyła się kolejna edycja Top Model. Wygrała: Zuza Kołodziejczyk <3
Jestem bardzo zadowolona bo to właśnie ona była moją faworytką od samego początku! Lubiłam ją za jej szczerość, prostotę i to jak potrafiła diametralnie zmienić się przed obiektywem z wesołej dziewczyny w pewną siebie kobietę!. Jestem z niej dumna i życzę jej powodzenia.!
A wy mieliście faworytkę. ?
Ja osobiście bardzo lubiłam też Marcele, że potrafiła być całkowicie pewna siebie i od samego początku dawać z siebie coraz więcej i więcej. Myślę że to właśnie ona wykonała największą pracę na planie programu Top Model, ponieważ w całym programie może miała tylko z dwa potknięcia a i tak zawsze wychodziła z nich obronną ręką. Umiała zawsze po upadku wstać w poniesioną głową i walczyć dalej. Nigdy się nie poddawała. Życzę jej wielu sukcesów.
Według mnie dobrze że Zuza wygrała program bo wiem że zarówno Marcela jak i Renata i Klaudia są bardzo rezolutne i będą potrafiły poradzić sobie na dalszej drodze ich kariery.
A oto moje ulubione zdjęcia Zuzy i Marceli. <33




Mam do dodania jeszcze parę słów, nie dotyczących już dziewczyn z Top Model. Zamierzam w wakacje dodać dwie nowe zakładki na moim blogu, a dokładnie Kulinaria i Moda. Czyli chciałabym żebyście zobaczyli co jadam i jak gotuje, oraz to jak się ubieram i żebyście odkryli moje zainteresowania. 
Bo ja bardzo lubię śpiewać, gotować i dobrze się ubierać. 
Na razie dopiero przymierzam się do tego projektu, bo nie wiem nawet czy ktoś to czyta w ogóle. Pokażcie że tutaj jesteście, napiszcie coś do mnie chcę wiedzieć że tu jesteście. 

Kocham was wszystkich. Mam nadzieję że ktoś tu jest <33
Komentuuujcie! 
Please. 
{♪}



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy