Strony

wtorek, 21 maja 2013

Muzyka która we mnie brzmi.

Podobno nie rozmawia się o gustach. Ja jednak zaryzykuję i powiem coś ważnego jak sądzę- Bądź wierny swoim ideałom!
Zmiana przyjaciół, środowiska, szkoły sprzyja zmianie gustu muzycznego. Czasami mimo iż nie podoba nam się pewna muzyka, staramy się jej słuchać bo w końcu wszyscy tego słuchają.
U mnie w klasie jest bardzo zróżnicowany gust muzyczny, mam koleżanki które słuchają tylko muzyki typu Dance, inni Disco-Polo, niektórzy Metal i Rock a większość wiadomo POP.
Ja jestem ciągle wierna swoim ideałom i mimo że czasami słyszę pewne dogryzki na temat mojego idola Justina Biebera uśmiecham się szeroko i nic nie komentuje. Polubiłam muzykę Biebera jak na tapecie pojawił się jego 1 singiel One Time. Wtedy go polubiłam i zostałam Belieberką do teraz.
Nie jestem jedną z tych krzyczących panienek, twierdzących że będą one Justina żoną. Ja raczej skupiam się na muzyce, która jest dla mnie odpręzająca, czasami pobudzająca do działania. Nie skupiam się na tym z kim jest Justin, nie płacze dlatego że wrócił lub zostawił Selenę.
Jednak bronie jego przed absurdalnymi ocenami na jego temat.
Np. Znajoma z klasy powiedziała mi kiedyś że nie lubi Justina bo on zmienia dziewczyny jak rękawiczki. Kopara mi opadła. No bo że jak?! Powiedziałam co myślałam po czym wiedziałam że nie zmieniłam myślenia mojej koleżanki i poprastu założyłam słuchawki i słuchałam.
Uwielbiam także Soul, a szczególnie panią Imany, Emeli Sadne.
To muzyka która mnie uspokaja, bo z zasady jestem bardzo nerwowa. :)
Komentujcie, co sadzicie i powiedzcie mi czego wy słuchacie, ślijcie linki do różnych piosenek. <3

Wiem że tam jesteście, więc się ukażcie, :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy