Strony

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Witajcie w Nowym 2016 Roku!

Rok 2015 to już przeszłość, ale nie od każdej przeszłości trzeba się odcinać. Ja dalej zamierzam prowadzić tego bloga i dalej pokazywać wam ciekawe stylizacje oraz inspiracje. Moje postanowienie w związku z blogiem spełniło się już 1 Stycznia! Tego dnia właśnie osiągnęłam 20,000 wyświetleń na blogu. To że jesteście tutaj ze mną, że obserwujecie moje poczynania, motywuje mnie jeszcze bardziej do działania! Dlatego chciałam wam podziękować bardzo serdecznie za waszą obecność. Mam nadzieję, że będę miała w sobie codziennie tyle samo chęci by napisać wam nowy post. Głowę mam pełną pomysłów na nowe serie, nowe stylizacje i ogólnie na masę ciekawych postów! 
Słuchajcie zrobiłam jeden krok w Nowym Roku i zapisałam się na promocyjny Noworoczny Program do pobliskiej siłowni. Zobaczymy co będzie dalej, ale patrząc na siebie w lustrze mam coraz więcej motywacji by coś zmienić.  

Postanowiłam zrobić dla was zestawienie moich zdjęć z bloga i zarówno tych prywatnych, które pokażą wam jak zmieniłam się w ciągu roku oraz co u mnie się działo.
Będą to moje ulubione zdjęcia!





A oto moje ulubione zdjęcie na blogu!!!!


I tak jak obiecałam pokazuje wam jeszcze moje prywatne zdjęcia z ubiegłego roku, moje "perełki", czyli zdjęcia które uwielbiam! <3










 A teraz powiem wam jakie mam plany na przyszły rok jeśli chodzi o blog.
Zamierzam wprowadzić parę serii, które pomogą mi  w prowadzeniu bloga systematycznie. 
Nie po przestane na dodawaniu wam swoich stylizacji chociaż na to pewnie będziecie musieli troszeczkę poczekać. Wiem, że przede wszystkim liczycie właśnie na te sesje, ale z tym mam na razie mały problem.
Serie jakie zamierzam wprowadzić na bloga!:
1). Kosmetyki- pokaże wam hity, kity oraz ulubieńców miesiąca. Teraz na dniach wprowadzę pierwszy post z tej serii dotyczący ulubieńców z całego 2015 roku!
2). Inspirujące osoby. Czyli postacie świata mody, lub niekoniecznie, które wyróżniają się dla mnie dobrym smakiem i stylem!!! Nie będą to koniecznie tylko znani ludzie, ale także blogerzy, których śledzę sama na co dzień, a którzy nie są (jeszcze) znani.
3). Inspiracje. Czyli jaki fason jest modny tego roku, co kupić na promocjach, hity, kity, modowe perełki. itd. Chodzi o to by dalej wam pokazywać co i jak, tak jak robiłam to wcześniej :)

To na razie tyle , jeśli do głowy przyjdzie mi jeszcze coś to dam wam znać w kolejnych postach.

Witam w Nowym Roku i do zobaczenie wkrótce !!!! <3

1 komentarz:

Wyświetlenia.

Obserwatorzy