Strony

niedziela, 17 stycznia 2016

Hello Winter !!!

W niedzielni leniwy poranek postanowiłam w końcu sfinalizować mój post. Bardzo miło siedzi się teraz z zieloną herbatą w ręku i pisze się ten post w zaciszu domu. Patrząc na te zdjęcia myślę o wczorajszej sesji. Mimo pięknego słońca i lekkiego wietrzyku, który pięknie rozwiewał moje włosy, zimno nieźle dawało w kość. Temperatura była bliska zera i nie jest to może wielki mróz, ale stanie w miejscu na sesji sprawia, że człowiek szybko marznie. 

Sesję zaliczam do moich ulubionych. Cały ten zimowy klimat sprawia, że nawet pogoda mnie nie zniechęca do działania. Bardzo cieszę się, że mogę wam już pokazać nową sesję, wiem że to właśnie na nią czekaliście, ja sama nie mogłam się doczekać kiedy znowu pokaże wam moją kolejną stylizację.

Stylizację zawsze tworzę sam. Czasami pomysł rodzi się w mojej głowie od dawna, a czasami outfit tworzy się na chwilę przed wyjściem. Outfity, które wam pokazuje to ubrania, które sama kupuje, sama wybieram i które na prawdę noszę na co dzień. Do sesji również maluję się sama i czeszę. Chociaż przyznam wam, że marzy mi się taka sesja do której zostanę umalowana i uczesana, przez profesjonalistę. Ale jest to marzenie, które jest do spełnienia. Może pomyślę o tym w rocznicę bloga, kto wie?


Miałam wam jeszcze opowiedzieć o moim pierwszym treningu na siłowni. 
Jak było? Ciężko. Moja trenerka powiedziała, ze najpierw muszę pobudzić wszystkie mięśnie do działania, czyli na różnych maszynach ćwiczyć różne partie ciała. Siedziałam na siłowni od 14.30 do prawie 18. Ale wszystko zostało zrobione profesjonalnie. Pokazano mi gdzie i ile mam się rozgrzewać, po kolei jak mam ćwiczyć na poszczególnych sprzętach i ile, oraz ile mam biec na bieżni, żeby dopalić do końca tkankę tłuszczową po treningu. Dodatkowo obliczono mi poziom skład ciała w organizmie i pod ten rozkład ułożono trening. Wykupiłam od razu sobie karnet i powiem szczerze, że jestem póki co zadowolona, chociaż mija już trzeci dzień a ja nadal mam zakwasy.
Jeśli będziecie chcieli to więcej wam opowiem na snapchacie. 











Coat Sinsay
Blouse Stradivarius
Jeans Stradivarius
Fur B.U.T.I.K. (Sompolno)
Shoes Deichmann
Gloves Cameiu
Necklace Lidl :)


Zapraszam was również:



SNAPCHAT:  mkurlapska

Specjalnie dla was utworzyłam stronę na facebook'u gdzie będziecie informowani na bieżąco o wszystkim dotyczącym bloga.



1 komentarz:

  1. BARDZO FAJNE ZESTAWIENIE. LUBIĘ TAKIE SCENERIE I KOLORYSTYKĘ!
    SUPER

    OdpowiedzUsuń

Wyświetlenia.

Obserwatorzy