Strony

środa, 22 kwietnia 2015

Are you there?

Wiem, że czekacie na nowy post z nową stylizacją, a przynajmniej mam taką nadzieję.
W głowie mam już dokładną kolejną stylizacje. Nie liczy sie tylko ubiór,ale także background czyli nasz plener oraz makijaż i fryzura. Wszystko co do ostatniego detalu mam dopięte,więc niedługo możecie się spodziewać nowego posta.
Myślę, że jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to do końca tygodnia będę miała pierwszą (a raczej już drugą) stylizację, a nastepnie w ciągu paru dni nowego tygodnia ukaże sie jeszcze kolejna stylizacja, ale to wszystko zależy od pogody oraz mojego fotografa.

Pod koniec tego miesiąca dostanę trochę pieniędzy i zamierzam połowę wydać na zakupy na kolejne sesje zdjeciowe. Teraz w modzie jest parę ciekawych elementów które mnie osobiście ujmują jak na przykład: pastele, frędzle, moro (ale tylko kurtki), długie koszule i pewnie na to przekaże te pieniądze.
Ostatnio na ubrania zaczynam patrzeć przez pryzmat bloga. Podoba mi sie coś bardziej niekonwencjonalnego,nietypowego,oryginalnego, dlatego z szafki na dnie wyciagnęłam żółte conversy za kostkę. To moja taka mała podpowiedź co to jednej z moich stylizacji. Czekajcie na post. Pozdrowienia!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy