Strony

sobota, 20 lipca 2013

Summer time

Obiecałam sobie przed wakacjami, że nie spędzę ani jednego dnia lata nudząc się i marudząc na pogodę. Tak więc ostatnich parę dni spędziłam z moją ukochaną kuzynką- Karoliną. Ona mieszka wraz z rodzicami na stałe w Szkocji więc mam okazję widzieć się z nią tylko raz w roku w wakacje. Świetnie się z nią bawiłam. Ona zostaje w Polsce jeszcze tylko 9 dni. Wiem, że będę za nią bardzo tęskniła kiedy już wróci do siebie ponieważ tam mamy ograniczony kontakt, ona na facebook 'u siedzi tylko późnym wieczorem gdyż u nich jest o godzinę wcześniej niż u nas więc kiedy ona siada do laptopa o 23 to u mnie jest już północ.
Mam dla was parę naszych wspólnych zdjęć:


Kocham cię <3
A teraz dwie nutki, jedna bardziej nostalgiczna a druga raczej daje kopa. :D

Birdy- Skinny Love

Light- Ellie Goulding

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy