Strony

środa, 26 czerwca 2013

Smuteczki

Mój tata ostatnio pije alkohol coraz częściej i więcej. Kiedyś pił tylko od czasu do czasu na imprezach rodzinnych i to w niedużych ilościach. Często marudził na swojego ojca który mimo poważnej chorobie serca nadal pije bardzo dużo alkoholu. Alkohol zniszczył go już tak że nie raz zdarzyło się że jechał pod wpływem alkoholu samochodem, uderzył babcie, lub pokłócił się z niejednym już członkiem rodziny. Raz nawet wziął kredyt na kilka ładnych tysięcy złotych na nowe auto prosto z salonu, które nie było mu ani babci potrzebne. Już na pewno nie takie nowe auto!
Tata zamienia się powoli w dziadka. Mimo tego że nie ma jednej nerki i nie powinien pić tyle alkoholu pakuje go w siebie z coraz większą ilością! Dziś na STYPIE wypili w czwórkę lub piątkę cztery półlitrowe flaszki wódki.
Siedzę sobie już w domu i nagle jakoś dziwnie cicho się zrobiło, Kaja poszła do pokoju, mama poszła się myć a tata gdzie?! Zaczęłam się zastanawiać. Wtedy mama schodzi ze schodów i pyta się czy to ja otwierałam garaż bo słyszała przesuwane drzwi. Mówię jej żeby sprawdziła czy tata jest w sypialni, ale jego tam już nie było.Wybiegłam w pośpiechu na zewnątrz ale tam także nikogo nie ma. Wracam do domu i z pośpiechem wbiegam do piwnica a tam jak gdyby nigdy nic stoi tata w kurtce i mówi mi że był na spacerze i już wrócił.
Wtedy opadłam z sił. No bo do cholery jakby mu się coś stało?! Wbiegłam tylko z powrotem na górę, nakrzyczałam jeszcze na moją siostrę i teraz siedzę tu płacząc i pisząc ten post.

Nie wiem co zrobię kiedy znowu powtórzy się taka sytuacja w moim domu. Chyba po prostu spakuję albo siebie albo tatę. Bo ja nie wytrzymuję tego psychicznie.

A teraz dodam coś od Dani Shay, bo ją bardzo kocham i ona zawsze pomaga mi w takich sytuacjach <3



"One is for the number of days it took for me to fall
Two is when I knew you were one to play along
Three we started see how deep we could be if we were to trust that?
Four our love could handle anything that came to us and that?
Five in the morning we stop, we listen, we talk, we kiss and we stare can't believe we're
 there."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy