Strony

piątek, 14 czerwca 2013

Coś co daje mi moc!

Nie macie tak czasem że macie podły nastrój, nie wiadomo dlaczego, lub z jakiegoś konkretnego powodu. Macie wtedy ochotę położyć się do łóżka i już nigdy nie wstać. Wtedy należy robić to co sprawia nam dużo radości. Mi tą radość daje śpiewanie.
Dziś mimo iż ZALICZYŁAM wszystkie przedmioty i wychodzę na czysto czułam się jakaś wypompowana, zmęczona, ogólnie podle. Ale szykowałam się iść dzisiaj śpiewać bo to wasze mnie rozwesela i pobudza do działania. Poszłam do Gminnego Ośrodka Kultury i zaczęłam śpiewać. Obecnie przygotowuję się do niedzielnych występów w moim mieście, jeżdżę na różne konkursy i mam nadzieję że za jakiś czas będę mogła zaistnieć na scenie polskiej. Więc WISH ME LUCK!

Dziś muszę wytłumaczyć to moim rodziców i poprosić ich o wsparcie mnie w moim wyborze... Bo dla taty liczą się tylko studia- Anglistyka połączona z Germanistyką, a moja mama uważa że lekki zawód dla mnie to kosmetyczka czy makijażystka.
Załamują mi się ręce gdy ich słyszę....
Ciężko jest mi czasem ale właśnie to muzyka daje mi MOC!

A wy macie jakieś marzenia? Jakie? Ktoś z was śpiewa?

Sorry, za krótki wpis ale lecę obejrzeć PLOTKARĘ <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy