Strony

sobota, 25 maja 2013

Moje pasje.

Chyba każdy z nas ma jakąś pasję. Nawet zwykłe gry, chociaż jak dla mnie są oną oznaką że taka osoba nie lubi innych ludzi i woli żyć w wirtualu.
Mam dwie pasje w życiu które pragnę rozwijać. Piersza to śpiewanie. Marzę pewnie jak wiele ludzi na tym świecie o śpiewaniu niczym Beyonce i o takiej ilości fanów jak Justin Bieber.
Uwielbiam śpiewać i myślę że nadaję się do tego. Ciągle się uczę, chodzę na emisję głosu i rozwijam go.
Nie idzie mi jeszcze idealnie, ale mam pasję którą rozwijam. Śpiewam w każdej wolnej chwili, bo jest to coś rodzi uśmiech na mojej twarzy! :)
Posłuchajcie mnie. I oceniajcie. Chętnie wysłucham ciekawych rad. :)

Drugą pasją jest gotowanie. Staram się gotować codziennie. Może niedługo założe na tym blogu nową zakładkę "gotowanie" Narazie moim popisowym daniem jest Łosoś gotowany na parze z marchewką.
Jest to delikatne danie na piątkowy obiad. Jak dla mnie jest to taki obiadek oczyszczający po całym tygodniu jedzeniu mięsa z mięsem i mięsem :D. 
Chcielibyście zobaczyć parę moich ciekawych przepisów.?

Motto: "Życie jest krótkie, sztuka długotrwała, czas bezwzględny, ocena trudna" ~Hipokrates.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy