Strony

środa, 4 maja 2016

BABY BLUE. ///Majówkowy weekend we Wrocławiu///



Długi weekend minął jak mrugnięcie okiem, jednak ja nie zapomniałam ani na chwilę o tym co obiecałam wam i sobie, mianowicie sesji na bloga! Przygotowałam dla was dwie stylizacje, których tłem był ę Wrocław. Ja osobiście zakochałam się w tym mieście! Piękne kolorowe kamieniczki, przepalające się z modernistycznymi neonowymi telebimami. Dla mnie magia. Nowoczesność dotyka tradycji w bardzo delikatny sposób.  Wrocławskie uliczki są jak małe labirynty, gdzie każda z nich prowadzi wprost na rynek, dzięki czemu mógłby się wydawać że wszędzie jest blisko. Majówkę spędziłam na koncertach 3 Majówkowych. Byłam na koncercie Brodki, Hey, Rojka, Selash Sue. Mimo, iż najbardziej nastawiałam się a ten ostatni koncert to największym pozytywnym zaskoczeniem dla mnie był Rojek i jego „Długość dźwięku samotności”. On po prostu wymiatał. Na jego koncercie był chyba największy tłum, ludzie śpiewali razem z nim, krzyczeli, klaskali. I to nie tylko ci z pierwszych rzędów przy scenie, ale cała sala. . Koncerty odbywały się na Hali Stulecia we Wrocławiu. Była masa ludzi, dziesiątki foodtrucków i świetne koncerty. Rozstawiono dwie sceny, jedną na świeżym powietrzu obok fontann, a drugą w samej hali. Koncerty poniekąd pokrywały się ze sobą, ale my zwinnie wybieraliśmy te koncerty, które nas najbardziej interesowały. Cała impreza trwała do 3 w nocy, my jednak wróciliśmy krótko po północy.  Koncerty były dwudniowe (2-3 maj) ja jednak byłam tylko na pierwszym dniu, gdyż 3 maja musiałam już wracać do domu. Weekend we Wrocławiu pozwolił mi się zrelaksować i odpocząć od wielu kłopotów. Bawiłam się świetnie, wiele miejsc zwiedziłam i przeżyłam cudowne chwile.
A teraz do rzeczy:
Pierwszą sesję jaką dla was przywiozłam to sesja w kolorze baby blue , bardzo wiosnenno-letnia. Na ciepłe dni. Postawiłam na tło w postaci pięknych drzwi kamieniczek we Wrocławiu. Ale zamiast wam opowiadać to zobaczcie sami.

 















Koszula: TOPSHOP
Spódniczka: Stradivarius
Balerinki: DeeZee
Torebka: House
Ramoneska: Reserved


1 komentarz:

Wyświetlenia.

Obserwatorzy