Strony

piątek, 24 lipca 2015

Jeans time !

Pewnie zauważyliście już że moja ubrania to przede wszystkim ubrania nie z sieciówek ale mało znane marki z małych sklepów z mojego małego miasta. Jestem zwolenniczką ubrań wyjątkowych, a także tańszych zamienników znanych i drogich ubrań. 
Mam swój styl i moje ubrania nie muszą mieć metek bym mogła je założyć. Co prawda są pewne marki , którym jestem wierna  tak jak na przykład marce Converse. 

Ubrań w mojej szafie przybyło, od czasu kiedy zajmuję się blogiem. Zamieniam powoli starą szafę na tę nową. Nie oznacza to że zmieniam styl rtlko dla bloga, ale w końcu odnalazłam motywację do kupowania ciuchów,  nie odmawiam sobię już tej małej przyjemności.

Ubieranie się od zawsze było moją pasją. Już w wieku 13 lat starałam się wyróżniać z tłumu. Mimo iż nie farbowałam włosów, ani się nie malowałam to starałam się ciągle czymś zaskakiwać. Do teraz w moim pokoju, gdzieś na dnie szafy leży krawat który jako nastolatka zakładałam do szarego t-shirtu i zwykłych jeansów. Na testy gimnazjalne założyłam do koszuli męską muszkę. To były takie moje początki "zabawy w modę".

Tak zostało mi do teraz. W domu przy kompletowaniu stroju pomagam siostrze, mamie a nawet tacie. Doradzam im i to dla mnie wiele znaczy, że wierzą w moje wyczucie stylu. 

To co mam na sobie zawsze odzwierciedla mój humor i mój styl. 
Mam nadzieję że spodobam się wam taka jaka jestem :)  



"











sukienka-prezent/ koszula->klik</buty- Converse/ kapelusz-sinsay

1 komentarz:

Wyświetlenia.

Obserwatorzy