Strony

środa, 26 lutego 2014

Witaj hejterze!

Witaj mój drogi hejterze,
skoro już czytasz moje wpisy na blogu, zastanawiam się skąd o nim wiesz. Musisz być spostrzegawczy, bo niewiele kto wie że mam bloga, tylko w niektórych miejscach, w których się pojawiam udostępniam link do mojego bloga.
Zastanawia mnie co cię tak boli.... Zdradzasz powoli swoje stanowisko. Odkrywam, że jesteś dziewczyną, bo przeciętny chłopak nie zna się  na markach typu HM, "channel" (beka), Vans. Myślę że jesteś z mojej klasy, bo ktoś kto tak dobrze zna moje zachowanie na co dzień, lub moje wypowiedzi. Watch out!! Uważaj! Bo ja także jestem spostrzegawcza, a teraz będę jeszcze bardziej uważna i nie dowiesz się już o mnie za dużo. To co tu czytasz nie da ci więcej powodów do hejtów.
Każde twoje kolejne pytanie zdradza mi kim jesteś....
Aha, i jeszcze jedno. Jak masz naprawdę jakiś problem z moją osobą to przyjdź i porozmawiaj ze mną w cztery oczy. Jesteś taka odważna?!
See U. <3

A teraz trochę fotek od Pani Fotograf ze studniówki.










2 komentarze:

  1. Fajne fotki widać że studniówka się udała, a jak zakłada się aska to wiadomo że trzeba być przygotowanym na hejtów, nie spinaj się tak dziewczyno bo to szkodzi zdrowiu, olej to ciepłym moczem ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne fotki :)
    http://andziadziandzia1998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyświetlenia.

Obserwatorzy