Strony

sobota, 22 lutego 2014

Instagram

Hej, instagram założyłam już jakiś czas temu, ale za bardzo nie byłam aktywna na nim. Teraz się to zmieniło. Zauważyła, że jestem silnie uzależniona od swojego smartfona. Obsługuje na nim nie tylko podstawowe funkcje takie jak SMS, czy rozmowy telefoniczne, ale przede wszystkim korzystam z Facebook'a, Blogger'a, Snapchat'a i teraz właśnie Instagram'a. 
Robienie sobie zdjęć o różnych porach dnia, w różnych sytuacjach stało się moim hobby. Dzięki Instagramowi mogę się pochwalić znajomym że jestem na zakupach, bądź że siedzę sama w domu i błagam o czyjeś przyjście. Pokazuje rąbek swojego życia, ale tylko taki jaki sama chcę pokazać.
Od kiedy zaczęłam pod zdjęciami pisać hashtagi czyli to: # typu like4like lub follow4follow, moja popularność wzrosła i więce osób widzi co się u mnie dzieje. Mam nadzieję, że za jakiś czas będę miała swoje "5 minut" sławy i wtedy takie konto na Instagramie pozwoli mi powiększyć moją popularność.

A oto moje zdjęcia. Każde podpiszę tak jak na Instargamie hashtagami.


#shopping #saturday #weekend  #l4l #f4f #sunny #day
#phone #photo #vitamin #schock #selfie #sweet #love #miss #you
#honey #polishgirl #f4f #like4like
#so #lonley #today #smile #is #fake
Mój nowy nabytek.:3 <3
#boring #lazy #day #cooking #waiting #4 #weekend
Kiski <3

Mój instagram: marikakurlapska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy