Strony

piątek, 11 października 2013

Pusto.

Wiem, wiem wiem, długo mnie nie było. Nie miałam niestety dla was czasu, chodź bardzo się starałam.
Bardzo tęsknie za tymi moimi wpisami, ale niestety teraz ciągle jest szkoła, Dawid, szkoła, Dawid i tak na okrągło.
Tak, tak moi kochani. Nadal jestem z Dawidem <3 30 września stuknęły nam 3 miesiące. I leci kolejny. Bardzo się cieszę że jesteśmy, razem, układa nam się coraz lepiej i lepiej. W ciągu tygodnia mamy dla siebie mało czasu, on pracuje ja mam naukę. Ale weekendy zawsze staramy się spędzić razem. W tą sobotę niestety nie mamy dla siebie czasu bo moje kochanie pracuje na popołudnie.
Jutro od rana a dokładnie od 7:20 mam jazdy. Tak , tak jeszcze nie skończyłam prawa jazdy, bo miałam przerwę w szpitalu. A wyjeżdżonych godzin mam już 19h! A jeździ mi się cudownie.

Patrzcie jakie lity sobie kupiłam! Mają 12,5 cm a sama platforma 4 cm. !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy