Strony

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Wakacje.

Nie macie czasem wrażenia że jesteście kompletnie wypompowani i puści twórczo.
Ja tak czuję się od jakiegoś czasu, nie wiem co pisać w postach co śpiewać itd.
Wczoraj w moim mieście odbyły się występy z okazji rozpoczęcia lata... Ja zaśpiewałam This is the life.  
Teraz po występie powinnam poszukać sobie nowych piosenek do ćwiczenia, ale niestety kompletnie nie wiem co... Na razie ćwiczę Potrafię kochać Kasi Cerekwickiej, ale teraz  powinnam ćwiczyć jeszcze jedną piosenkę anglojęzyczną. Tak samo szukam nowych konkursów piosenki ale nie ma nic ciekawego, ale w Google wyskakują mi tylko konkursy które się już odbyły...



Co robicie w wakacje? Macie jakieś plany.?
Jadę do Chorwacji w lipcu, ale mam nadzieję że przez resztę wakacji nie będę się nudzić ani minutki <3

A może zaśpiewać to... :

2 komentarze:

Wyświetlenia.

Obserwatorzy