Strony

piątek, 21 czerwca 2013

Spacer

Mówiłam wam już o moim spacerze z Dawidem. Dziś byłam na tym spacerze i chyba spotkałam swoją bratnią duszę :3. Jeszcze chyba nigdy nie łączyła mnie taka więź z mężczyzną, potrafiłam powiedzieć mu parę rzeczy, których bym na przykład nie powiedziała innemu facetowi. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Dawid obiecał mi że pomoże mi w rzeźbieniu ciała. Dziś  przeszliśmy na pewno więcej niż 30 kilometrów. Obiecał że będzie mnie zabierał do siebie do parku i będzie mnie uczył różnych ćwiczeń na rzeźbienie pięknej sylwetki. Sam ma bardzo mocno zarysowany kaloryfer.  :33.
Jesteśmy już umówieni na poniedziałek na oglądanie wspólnie horroru :)) Już się nie mogę doczekać bo w jego towarzystwie czuję się tak swobodnie. :3

Jutro wyjeżdżam z rodzinką do mojej kuzynki i jej chłopaka do Wrocławia. Powinnam wrócić w niedzielę. Nie wiem czy będę miała tam codziennie dostęp do internetu, ale postaram się codziennie coś wam napisać.
 <333333
Jestem taka bardzo zadowolona mimo iż ogromnie bolą mnie nogi.
CHCĘ WIĘCEJ <33


PONIEDZIAŁEK <3 CZEKAM, PRZYJACIELU <3


{LOVE U}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy