Strony

czwartek, 27 czerwca 2013

Dziwna relacja

Jak dwóch ludzi może łączyć taka dziwna relacja.
Od jakiegoś czasu spotykam się z Panem D. Nie jest to długa znajomość, ale dla mnie ważna szczególnie że spotykamy się codziennie, oboje za sobą tęsknimy kiedy się nie widzimy, przytulamy całujemy ale ON nie potrafi określić tej relacji. Ciągle tylko mówi że "się spotykamy". Dla mnie jest to niezrozumiałe, ale może dlatego że ja przez dwa miesiące byłam sama, a on zakończył swój związek bardzo niedawno. Nie chce na niego naciskać, bo wiem że nie można zapomnieć tak szybko o poprzednim związku i od razu wskakiwać w nowy.
Muszę być wytrwała bo bardzo zależy mi na  NIM. Trzymajcie za nas kciuki.

A tu mam dla was troszkę muzyki pieknej, żywej, prawdziwej, boskiej. Znacie Florence ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy