Strony

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wielkanoc

Święta, święta i po świętach.
Wielkanoc, nigdy raczej nie przepadałam za tym świętem. Ciężkie śniadanie, potem bezczynne czekanie na obiad, a następnie kawa, mazurek, babka i do domu odpoczywać. I tak dwa dni z rzędu. O nie dziękuję. Szczególnie zeszłoroczne święta były porażką, bo był jeszcze śnieg i ogólnie pogoda była niezbyt ciekawa, a co za tym idzie nastroje też nie były świetne.
W tym roku jednak było całkowicie inaczej. Pogoda była iście wiosenna, dlatego humory były inne, radosne. Był u mnie Dawid całe święta. W niedziele wpadł dopiero po śniadaniu, poszliśmy wspólnie do kościoła. Dużo spacerowaliśmy, drzemaliśmy i graliśmy w głupie gierki na jego telefonie. Dzisiaj byliśmy całą rodziną i z Dawidem u moich dziadków na wsi. Byliśmy na spacerze nad rzekę płynącą niedaleko domku dziadków. Niedługo dostanę wiosenne zdjęcia od mojej kuzynki więc je zobaczycie. Na razie mam dla was parę smaczków z ostatnich tygodni.

"You will never know" Imany (cover) 
Ta piosenka mi w duszy gra.

Ostatnio w sieci wirują zdjęcia z dzieciństwa. 
Muszę przyznać, że byłam ślicznotką.
Nie wiem co się zepsuło...haha. XD XD

Pomalowałam już pazurki u nóg na czarno, a czoo . :D

I u rąk, lakierem czarnym matowym. 

Wiedzieliście, że mam rozrusznik? 
Tak on wygląda na prześwietleniu RTG. 
Fajny co ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy