Strony

środa, 4 czerwca 2014

Sushi jest pyszne!

Tak, tak, tak!
Sushi jest naprawdę pyszne. Chociaż nie tanie.
Tak jak wam mówiłam byłam z przyjaciółką na sushi.
Na początku zamówiłyśmy zupę Miso z serkiem tofu, porem i glonami. Przed taką rozgrzewką gratis dostałyśmy glony posypane sezamem i chilli. Potem zjadłyśmy sushi. Zestaw składających się z wielu rodzai sushi których jeszcze nie rozróżniam. Wszystko mi smakowało. Pierwszy raz w życiu jadłam sushi. Dowiedziałam się dlaczego do sushi dają tak mało wasabi (bo jest bardzo ostre) i że sos sojowy jest pyszny nie tylko do ciepłych potraw, ale w szczególności z sushi.
Przed sushi byłyśmy z przyjaciółką na centrum handlowym. Dolałam sobie moich ukochanych perfum i dorobiłam niedawno złamany klucz.
Po sushi skoczyłyśmy na kawę, na małe polowanie po tanich sklepach (tzw. "Wszystko po 2.50zł!") a następnie skoczyłyśmy do Lidla, bo teraz mają tydzień azjatycki! Kupiłam zieloną pastę curry, mleczko kokosowe i będę robiła pyszne danie Kurczak Curry z Mleczkiem kokosowym. Podobne danie jadłam w tajskiej restauracji. Tęsknie za tymi smakami, a nie mam często przyjemności jeść tam bo ta tajska restauracja znajduje się w Łodzi w Manufakturze, a tam nie mieszkam.
Polecam wszystkim ciekawym nowych smaków Sushi!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyświetlenia.

Obserwatorzy